اشعار اهلبیت اطهار

اشعار در مدح اهلبیت

اشعار اهلبیت اطهار

اشعار در مدح اهلبیت


من ایرانم و تو عراقی؛ چه فراقی چه فراقی

بگیر از دلم یه سراغی؛ چه فراقی چه فراقی

دوری و دوستی سرم نمیشه و هیچ کجا واسم حرم نمیشه

از تو دورم باورم نمیشه و دارم می میرم

کربلا واسم ضروریه حسین؛ اربعین اوضاع چه جوریه حسین؟

کار من امسال صبوریه حسین؛ دارم می میرم

من ایرانم و تو عراقی؛ چه فراقی چه فراقی

بگیر از دلم یه سراغی؛ چه فراقی چه فراقی

جوونیم فدا سر ساقی؛ چه فراقی چه فراقی

آرزومه راهی مشایه شم؛ کربلایی شم باهات همسایه شم

پرچم سرخت باشه؛ آسایشم آروم جونم

این روزا عطر اقاقیا میخوام؛ تلخی چای عراقی رو میخوام

گریه تو صحن ساقیو میخوام آروم جونم

من ایرانم و تو عراقی؛ چه فراقی چه فراقی

بگیر از دلم یه سراغی؛ چه فراقی چه فراقی

رو قلبم گذاشته چه داغی چه فراقی چه فراقی

اشکم روی ورق‌های لحوف

ریخت تا خوندم من از چشم حروف

زخمی کردن تنت رو با سیوف

میگن نیزه امونتو برید؛ زینب بی تو یه روز خوش ندید



آخرین نظرات

آنتی ویروس نود 32 و لایسنس

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹ ق.ظ

این آدرس برای اونهایی که آنتی ویروس ندارن میخوان نصب کنن 60 روزه است 

و اگر میخوان دو بازه نصب کنن و اگر انتی ویروس از شون ایمیل خواست میتونن بهش از این ایمیل های موقت بدن که انتی ویروس متوجه نشه که قبلا آنتی ویروس داشته نکته  مهم اینه که آنتی ویروس برای اولین بار بصورت تریل میده ایمل موقت temp email سرچ کنن تو اینترنت بالا میاد البته براتون دو تا شماره سزیال میگذارم که 30  روزه است

https://my.eset.com/refer-friend/KRV7538U این آدرس برای نصب که 60 روزه است

این هم شماره سریال 30 روزه  (30 فروردین 1400)    VP85-XTJS-57NA-UCKX-2NN4

     (30/01/1400/فروردین 30 1400)                       F4JJ-XSTS-MTRE-A5BU-HRTS

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۱/۳۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی