اشعار اهلبیت اطهار

اشعار در مدح اهلبیت

اشعار اهلبیت اطهار

اشعار در مدح اهلبیت


من ایرانم و تو عراقی؛ چه فراقی چه فراقی

بگیر از دلم یه سراغی؛ چه فراقی چه فراقی

دوری و دوستی سرم نمیشه و هیچ کجا واسم حرم نمیشه

از تو دورم باورم نمیشه و دارم می میرم

کربلا واسم ضروریه حسین؛ اربعین اوضاع چه جوریه حسین؟

کار من امسال صبوریه حسین؛ دارم می میرم

من ایرانم و تو عراقی؛ چه فراقی چه فراقی

بگیر از دلم یه سراغی؛ چه فراقی چه فراقی

جوونیم فدا سر ساقی؛ چه فراقی چه فراقی

آرزومه راهی مشایه شم؛ کربلایی شم باهات همسایه شم

پرچم سرخت باشه؛ آسایشم آروم جونم

این روزا عطر اقاقیا میخوام؛ تلخی چای عراقی رو میخوام

گریه تو صحن ساقیو میخوام آروم جونم

من ایرانم و تو عراقی؛ چه فراقی چه فراقی

بگیر از دلم یه سراغی؛ چه فراقی چه فراقی

رو قلبم گذاشته چه داغی چه فراقی چه فراقی

اشکم روی ورق‌های لحوف

ریخت تا خوندم من از چشم حروف

زخمی کردن تنت رو با سیوف

میگن نیزه امونتو برید؛ زینب بی تو یه روز خوش ندید



آخرین نظرات

الحزن مخلوگ گلبیج آه یا زینب

يكشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۳۱ ق.ظ

للحزن مخلوق گلبج آه یا زینب

ابیا صبر تطوین دربج آه یا زینب

شجابیج علی درب سبی یم العفاف الزینبی

آه یا زینب آه یا زینب

یالّی چانت شوفتج حسره علی العیون

یارزانة فاطمه الگطعت بالظعون

  1. کل حجر مرّت یمّه یسأل اشلون
  2. من مشیت ما تزلزل حدرج الکون
  3. والّی نهبو استرچ و حرگوها لخدور
  4. اشلون ما مرّت علیهم نفخة الصور
  5. اشلون ما قامت قیامة *** بس یعلم
  6. واعله متنج جم علامه *** بس یعلم
  7. صبرج یکفّی چم نبی یم العفاف الزینبی
  8. للحزن مخلوق گلبیج آه یا زینب
  9. ابیا صبر تطوین دربج آه یا زینب
  10. شجا بیج علی درب سبی یم العفاف الزینبی
  11. آه یا زینب آه یا زینب
  12. الشاعر میرزه عادل الاشکنانی
  13. یمن مثلج بالخدر ما یحصل اثنین
  14. انتی وین و رفجة الرجال وغرب وین
  15. لو اسالف عن عفافیج ابتدی منین
  16. زینب و ما یعرفج غیر ***و حسین
  17. من عگب ذیج المعزّه و المهابة
  18. اشصار تالیه او تباتین بلخرابة
  19. یالّی ما نعقل مقامج های تالیه
  20. عالترب یصبح منامج های تالیه
  21. و بیدج تفرشین العبی یم العفاف الزینبی
  22. آه یا زینب آه یا زینب
  23. للحزن مخلوق گلبیج آه یا زینب
  24. ابیا صبر تطوین دربج آه یا زینب
  25. شجا بیج علی درب سبی یم العفاف الزینبی
  26. آه یا زینب آه یا زینب
  27. الناگه ذیج الجنتی تمشین ابظهرها
  28. اشلان ما ماتت یزینب من قهرها
  29. اعجبه عین الشمس ماغضت بصرها
  30. و هیه شافت طولج ایمرّ ابکترها
  31. واعله بن آدم ابد مامرّت ابّال
  32. بت علی تاگف اسیره ابمجلس الرجال
  33. ابها زمن نعقل کلشی او های ما ترهم
  34. ۰زینب اویّه الشمر تمشی اوهای ما ترهم
  35. عجبه یشوفج اجنبی یم العفاف الزینبی
  36. آه یا زینب آه یا زینب
  37. للحزن مخلوق گلبج آه یا زینب
  38. ابیا صبر تطوین دربج آه یا زینب
  39. اشجابیج علی درب سبی آه یازینب یم العفاف الزینبی
  40. آه یا زینب ما کو مثلج بالستر یا بت الاطیاب
  41. حتی وانتی بین اخوتج لابسة احجاب
  42. یالّی عمرج ماعبرتی عتبة الباب
  43. اشلان مشاج الدهر اویه الاجناب
  44. او ظلج المامرّه بیّن طوله عالگاع
  45. بان تالی والخدر عگب الگمر ضاع
  46. والگمر منّ الشریعه یوصلج صوته
  47. اینادی عذراً یالودیعه یوصلج صوته
  48. ادری اجیتی ابشاربی یم العفاف الزینبی
  49. آه یا زینب آه یازینب
  50. للحزن مخلوق گلبج آه یا زینب
  51. وابیا صبر تطوین دربج آه یا زینب
  52. شجابیج علی درب سبی  یم العفاف الزینبی
  53. آه یا زینب    
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۲/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی